Tim za samovrednovanje
U školi je imenovan Tim za samovrednovanje kvaliteta rada škole u školskoj 2020/21. godini.
Tim je imenovan u sastavu:
- Nada Rosić, pedagog – koordinator Tima,
- Jasna Petrović, pomoćnik direktora,
- Sanja Vujović, psiholog,
- Marijana Bumbić, socijalni radnik,
- Mirko Jelisavac, nastavnik stručno teorijske nastave,
- Darko Pušonja, nastavnik informatike,
- Zorica Vuković, nastavnik stručno teorijske nastave,
- Biljana Bespaljko, nastavnik biologije,
- Mara Mišić, nastavnik matematike,
- Duška Škrbić, bibliotekar,
- Rada Čičić, nastavnik stručno teorijske nastave,
- Radomir Laganin nastavnik stručno teorijske nastave,
- Bojana Vučić, nastavnik stručno teorijske nastave
- Mirela Kunić, nastavnik stručno teorijske
U skladu sa članom 155. stav 1, 2, 3, 4, 5 i 6, Zakona o srednjem obrazovanju i vaspitanju, („Službeni glasnik Republike Srpske“ broj 41/18), u srednjoj školi se, u cilju unapređenja kvaliteta obrazovnovaspitnog rada, vrši vrednovanje kvaliteta rada škole. Samovrednovanje i spoljašnje vrednovanje rada škole vrši se prema metodologiji koju propisuje Republički pedagoški zavod.
Samovrednovanje rada škole je procjena kvaliteta rada koju provodi škola, kao sistem unutrašnjeg osiguranja i unapređenja kvaliteta rada.
Spoljašnje vrednovanje rada škole podrazumijeva procjenu kvaliteta rada koju provodi Republički pedagoški zavod kao sistem spoljašnjeg osiguranja i unapređenja kvaliteta rada.
Vrednovanje kvaliteta obrazovno-vaspitnog rada škole vrši se procjenom kvaliteta rada u ključnim područjima rada škole, definisanim kao standardi kvaliteta i to:
- Upravljanje i rukovođenje ustanovom
- Poučavanje i učenje
- Učenička postignuća
- Podrška učenicima
- Organizacija i sadržaj Nastavnih planova i programa
- Ljudski, materijalni i resursi unutar škole
- Sistemi i procesi osiguranja kvaliteta
Standardi se procjenjuju kroz indikatore kvaliteta, što podrazumijeva da su, za svaki od standarda, definisani indikatori kvaliteta.
Interesne strane koje su uključene u proces samovrednovanja su članovi kolektiva, učenici, roditelji i poslodavci. U procesu samovrednovanja koriste se podaci iz redovnih evidencija nastavnika, stručnih saradnika i upravnih organa škole i partnerskih preduzeća u kojima učenici obavljaju praktičnu nastavu.